اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تاکید امام جمعه بوشهر بر ساخت همراه سرا برای بیمارستان های استان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هر بیمارستانی در بوشهر ساخته می‌شود باید همراه سرا داشته باشد.

تاکید امام جمعه بوشهر بر ساخت همراه سرا برای بیمارستان های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح همراه سرای بیمار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد بحث توسعه بیمارستانی، درمانگاهی و سخت‌افزاری حوزه درمان و بهداشت و تجهیزات آن است که این کار به عنوان یک پیوست اجتماعی به همه ابلاغ شد که هر بیمارستانی در بوشهر ساخته می‌شود باید همراه سرا داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: زیرساخت‌های خدماتی مثل بیمارستان‌های خصوصی، دولتی، عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در فضای استان کم است و تا رسیدن به استاندارد بیمارستانی و تخت موردنیاز در استان بوشهر فاصله‌داریم.

صفایی بوشهری بابیان اینکه زیبنده استان بوشهر نیست که همراه بیمار در خیابان بخوابد افزود: سهم استان بوشهر از همه مواهبی که به فضای ملی ارائه می‌کند کم است که باید به استان بوشهر در سطح ملی نگاه ویژه شود.

وی بابیان اینکه ۹۵ درصد از نفت و ۶۴ درصد از گاز ایران از استان بوشهر است و همچنین بخش عظیمی از کشاورزی درآمدزای ملی مثل نخیلات در استان بوشهر است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان یک جامعه و کشور حوزه بهداشت و درمان است و انسان‌محور پیشرفت و بزرگ‌ترین منبع ثروت جامعه است و بهداشت و درمان با انسان سروکار دارد.

صفایی بوشهری بابیان اینکه استان بوشهر به عنوان الگوی توسعه دانش بنیان ایران انتخاب‌شده است، دانشگاه‌ها و شخصیت‌های استان بوشهر به عنوان یک استان دانش بنیان و فرهنگی با پیشینه بالای تاریخی پرشکوه در ایران می‌درخشند افزود: اگر منبع ثروت کشور که همان انسان است دچار بحران بیماری شود دیگر توان حرکت جهت پیشرفت اجتماعی ندارد و به همین دلیل کار بهداشت و درمان کار مهم و استراتژیک است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر حوزه سخت‌افزار و امکانات استان بوشهر خیلی مطلوب است و روند پیشرفت و توجه به استان بوشهر خیلی خوب دارد طراحی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول