اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برگزاری نشست‌های ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری نشست‌های ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد.

برگزاری نشست‌های ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این ماه بهترین زمان و طلایی‌ترین فرصت‌ها برای خودسازی، ترک گناه و  نزدیک شدن به خداست و باید از این فرصت نهایت استفاده و بهره برد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر بابیان اینکه سعی کرده‌ایم برنامه‌های ویژه و متناسب با شرایط کاری و همچنین امکانات  برای کارکنان تیپ در نظر داشته باشیم، ادامه داد: باید شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم جوانان  بهترین بهره از فضای معنوی این ماه بهره برند.

وی با تأکید بر اینکه محافل ترتیل‌خوانی  قرآن در ماه مبارک رمضان با نظم خاصی و با محتوای بسیار غنی برگزار شود تا بتوان حداکثر بهره‌برداری را از قرآن در این ماه عزیز ببریم، یادآور شد:  11 نشست ذکر مبارک در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر بابیان اینکه سعی کرده‌ایم دو نشست بصیرتی نیز در این ماه مبارک داشته باشیم، عنوان کرد: این ماه پربرکت سرشار از معنویت است که باید در این ماه برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای مردم برگزار شود تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های اخلاق با حضور اساتید اخلاق هم استانی در این ماه مبارک برگزار خواهیم کرد، گفت: چهار محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برتر هم‌استانی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول