اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تقویت هنر انقلاب اسلامی از دغدغه‌های اصلی حوزه هنری است

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: تقویت هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر از دغدغه‌های اصلی حوزه هنری و از اولویت‌های کاری ما است.

تقویت هنر انقلاب اسلامی از دغدغه‌های اصلی حوزه هنری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امید پارسایی‌فر ظهر امروز در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: آئین تجلیل از هنرمندان استان و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر افزود: در این آئین از حدود ۴۰ هنرمند در عرصه هنر انقلاب استان بوشهر تجلیل و همچنین چهره برتر هنر انقلاب اسلامی نیز معرفی خواهد شد.

پارسایی‌فر بیان کرد: چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر بر پایه معیارهای مختلفی انتخاب شد که از جمله آن‌ها تولید آثار هنری در سال ۹۷ و تداوم فعالیت‌های هنری به صورت مداوم برای خلق آثاری است که دارای چارچوب‌ها و شاخصه‌های هنر انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از مشورت و مشارکت دستگاه‌های مختلفی چون بسیج هنرمندان، صدا سیمای مرکز استان، بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه امام صادق، سازمان تبلیغات اسلامی و کارشناسان هنری استان استفاده‌شده و ضمن تشکیل کمیته‌ای، فهرستی تهیه شد که این اسامی توسط کمیته انتخابی مورد ارزیابی جدی قرارگرفته است.

پارسایی‌فر ضمن اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» افزود: این روند انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان به منظور تشویق هنرمندان برای گسترش تولید آثار ارزشمند هنری طراحی و مورد اجرا قرارگرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز بابیان اینکه رویکرد حوزه هنری به هنر و هنرمندان قابل‌تحسین است گفت: و تفکر و نگاه فرهنگ ارشاد استان بوشهر نیز بر این اصل استوار است که دستگاه‌ها در خصوص هنر و هنرمند به دور جزیره‌ای کار بکنند.

فاطمه کرم‌پور اظهار داشت: اگر تمام دیدگاه‌ها در خصوص هنر و هنرمند تجمیع شود قطعاً دارای بازخورد و تأثیر بیشتری خواهد بود.

وی تصریح کرد: امید است با همدلی و تعامل برای توسعه هنر و هنرمند در استان بوشهر بتوانیم گام‌هایی خوبی را برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول