اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امروز

واژگونی سه خودرو در دیر یک کشته و 13 مصدوم بر جا گذاشت

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امروز بر اثر سه فقره واژگونی خودرو در محور دیر به بردخون بک نفر کشته و 13 نفر مصدوم شدند.

واژگونی سه خودرو  در دیر یک کشته و 13 مصدوم بر جا  گذاشت

حسین ناظمیان‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر با بیان اینکه امروز برای سومین بار واژگونی خودرو در محور بردخون به دیر اتفاق افتاد، اظهار داشت: این حادثه ساعت 13 و 51 دقیقه رخ داد و در پی آن چهار نفر نیز مصدوم شدند.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: ساعت 10 صبح امروز هم بر اثر واژگونی خودروی پراید و پژو در مسیر بردخون به دیر 10 نفر از مسافران نوروزی مصدوم شدند که متأسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد.

به گزارش فارس، بزرگراه ساحلی بوشهر به دیر به ویژه در 60 کیلومتر حد فاصل دیر به بردخون به دلیل عرض کم، نداشتن شانه خاکی و تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین و استقرار شرکت‌های پتروشیمی بسیار خطرناک شده و به جاده مرگ مشهور است و علی‌رغم آمار بالای تصادفات  در این مسیر متأسفانه تاکنون از سوی مسؤولین تدبیری برای دوبانده کردن این محور اندیشیده نشده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول