اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

شاخص فعالیت در زمینه ورزش‌های همگانی رشد کرده است

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در سال۱۳۹۳ شاخص فعالیت در زمینه ورزش‌های همگانی ۲۱ درصد بود که اکنون به ۳۲ درصد افزایش پیداکرده است.

شاخص فعالیت در زمینه ورزش‌های همگانی رشد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی مجدآرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای توسعه ورزش همگانی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و باید به‌گونه‌ای کار کنیم که حداقل ۵۰ درصد مردم کشور در برنامه‌های ورزش همگانی شرکت کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بیان کرد: در اجرای سند چشم‌انداز فدراسیون ورزش همگانی برای حرکت به سمت ایرانی شاداب، فعال و سالم تا افق ۱۴۰۴ میزان مشارکت همگانی در ایران باید به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد و بر اساس اعلام مرکز آمار ایران مشارکت مردم ایران در ورزش‌های همگانی ۵۲ درصد اعلام‌شده که علت این میزان اختلاف آماری با فدراسیون ورزش‌های همگانی تعداد روزهایی است که مردم در طول سال به ورزش همگانی می‌پردازند.

مجدآرا تصریح کرد: مرکز آمار چنانچه فردی در طول هفته تنها یک روز ورزش کرده باشد نیز آن را در بین جمعیت مشارکت‌کننده در ورزش‌های همگانی قرار می‌دهد ولی ملاک فدراسیون برای ارزیابی مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی انجام حداقل سه روز ورزش در طول هفته است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بابیان اینکه به منظور ترویج و توسعه ورزش همگانی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی در سطح کشور در دست اجراست گفت: بهبود وضعیت ورزش همگانی نیازمند افزایش اعتبارات است، اعتبارات امسال ورزش همگانی ۳۰ میلیارد ریال بوده است که انتظار داریم سال آینده به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول