اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

شهردار جم:

پل بهرباغ به زودی افتتاح می شود/ پروژه های شهرداری با سرعت مطلوبی در حال اجراست

شهردار جم گفت: در صورت حل شدن موضوع مالکین سريعا مسير عبور و مرور شهروندان بر روي پل جديد هدايت و عمليات تخريب و استحكام بخشي قستمي از پل قديم شروع تا عمليات اجرايي پل بهرباغ به صورت كامل به اتمام برسد.

پل بهرباغ به زودی افتتاح می شود/ پروژه های شهرداری با سرعت مطلوبی در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، صدرالله حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه پل بهر باغ یکی از پروژه های مهم و حیاتی شهر بود که با تلاش و همت مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر عملیات اجرایی آن در راستای سهولت در رفت و آمد شهروندان و کاهش ترافیک شروع شد.

شهردار جم افزود: پروژه پل بهرباغ احداث یک دستگاه پل به عرض ٢٠ متر می باشد که پروژه مورد نظر بر اساس زمان بندی و برنامه اجرایی در زمان مشخص شده عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: در ابتدای پروژه به دلیل جابجایی لوله گاز که در مسیر اجرای پل قرار داشت پروژه به مدت ٦ ماه تعطیل شد که شهرداری  پس از انتخاب پیمانکار مورد تایید شرکت گاز اقدام به جابجایی لوله های گاز نمود و پروژه مجددا فعال شد.

حیدری در خصوص زمان بر شدن پروژه پل بهرباغ تصریح کرد: بنا به درخواست شورای اسلامی شهر و دهیاری و شورای اسلامی روستای بهرباغ مبنی بر الحاق پل جدید به پل قدیم و از آنجایی که تاثیر الحاق و مقاومت آن باید توسط مشاورین مجرب بررسی شود پروژه به مشاورین دارای صلاحیت واگذار تا ضمن بررسی نتیجه را به شهرداری جهت اقدام بعدی اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور استحکام بخشی از پل قدیم در راستای الحاق به پل جدید نیازمند تخریب پل قدیم می باشد که باید مسیر عبور و عبور شهروندان را بر روی پل جدید هدایت کرد که متاسفانه بخشی از مسیر در محدوده روستای بهرباغ قرار دارد که با مالکین توافق نشده است و جلوی کار گرفته شده است .

شهردار جم افزود: در صورت حل شدن موضوع سریعا مسیر عبور و مرور شهروندان بر روی پل جدید هدایت و عملیات تخریب و استحکام بخشی  قستمی از پل قدیم شروع تا عملیات اجرایی پل به صورت کامل به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که عرض پل جدید ٢٠ متر می باشد با الحاق بخشی از پل قدیم میزان سواره رو از ٨متر به ١١ متر افزایش که باعث سهولت در رفت امد شهروندان و همچنین هم خوانی بهتر با بلوار جام جم ایجاد خواهد شد.

صدرالله حیدری تاکید کرد: تمامی پروژه های شهرداری بر اساس برنامه زمان بندی و با سرعت و دقت کافی در حال اجراست و اکثر پروژه ها مثل مجتمع تجاری واداری ، پارکینگ طبقاتی در هفته دولت امسال و همچنین پروژه پارک محله ای ولیعصر در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی و انشالله  در دهه مبارک فجر و یا تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول