پیام تیمملی ایران از رختکن سیاتل
اعضای تیم ملی کشورمان پس از بازی با مصر پیامی را به دنیای فوتبال مخابره کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان با تساوی مقابل مصر، ۳ امتیازی شد و در جایگاه سوم گروه قرار گرفت و برای صعود باید منتظر نتایج سایر تیمها بماند.بر همین اساس ملیپوشان کشورمان با یادآوری بازی جوانمردانه، پیامی را در رختکن ورزشگاه سیاتل به دنیای فوتبال مخابره کردند.برای اجرای FAIR PLAY:از ایران آمدهایم…از سرزمینی که هزاران سال، شرافت را بالاتر از پیروزی دانسته است.برای ما،فوتبال فقط رقابت برای نتیجه نیست؛آزمونی است برای شخصیت.شاید بتوان با هر راهی امتیاز گرفت، اما احترام را نه.شاید بتوان از یک گروه صعود کرد،اما از قضاوت تاریخ، تنها با جوانمردی میتوان سربلند عبور کرد.بازی جوانمردانه (Fair Play) یکبند از قوانین فوتبال وروح فوتبال است.سپاس، سیاتل…برای مهماننوازیات.و سپاس از همه ایرانیان…که قلب، صدا و تمام وجودشان را برای ایران به میدان آوردند.ایران، همیشه سربلند.
10:05 - 6 تیر 1405