اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک

قهرمان پرافتخار آذربایجان‌شرقی در رشته تنیس روی میز گفت: آرزو دارم روزی به المپیک راه یافته و در این مسابقات به مدال دست یابم.

قهرمان آسیا در آرزوی مدال المپیک

فراز شکیبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد اینکه چطور به رشته تنیس روی میز علاقه‌مند شد، اظهار داشت: پدرم از پینگ‌پنگ ‌بازان آذرشهر بود و یک روز در تمرینات پدرم حضور یافته و از بازی خوبش ‌ به وجد آمده و علاقه‌مند به این رشته شدم و از آنجا تصمیم گرفتم که راه پدرم را رفته و این رشته را انتخاب کردم.

وی گفت: وقتی برای اولین بار در مسابقات نونهالان کشور به عنوان قهرمانی دست یافتم، "لپه حاج احمد" آذرشهر کلیه هزینه‌های من را تقبل کرده و در مسابقات مختلفی شرکت کرده ‌و قهرمان شدم که می‌توانم به قهرمانی در آسیا، نایب قهرمانی جهان، 7 دوره قهرمان ایران و 13 دوره قهرمان مسابقات بین‌المللی در رده زیر 13 سال اشاره کنم.

قهرمان تنیس روی میز آسیا عنوان کرد: در مسابقات تبریز همه مدعیان کشور در رده جوانان و نوجوانان حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم با تیم آذربایجان‌شرقی در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابیم.

پینگ‌پنگ باز آذرشهری در مورد آرزوهایش گفت: دوست دارم روزی به المپیک راه یافته و در آنجا به مدال دست یابم و در کنار آن درسم را هم ادامه داده و در تحصیل هم موفق باشم.

وی خاطرنشان کرد: برادران عالمیان الگوی ورزشی من هستند و آنها و آقای هدایی ثابت کردند که می توان برابر پینگ پنگ بازان چین و ژاپن به پیروزی رسید و تلاش خواهم کرد که من هم روزی برای کشورم در رده بالاتر افتخارات بیشتری کسب کنم.

پایان پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول