اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تولیدکنندگان آذربایجان‌شرقی نباید احساس تبعیض کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران نباید احساس تبعیض کنند.

تولیدکنندگان  آذربایجان‌شرقی نباید احساس تبعیض کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در مراسم نکوداشت روز جهانی استاندارد اظهار کرد: آنها به هر کاری که دست می‌زنند، به بهترین وجه آن را به سرانجام می‌رسانند؛ در حوزه ساخت و مهندسی، استان مهمی در کشور هستیم که باید برای حفظ این وضعیت با  به‌کارگیری و تشخص دادن به بهترین نیروی کار بکوشیم.

وی افزود: تولید و صنعت، میدان رقابت‌هاست و هر کس دوام بیشتری در آن داشته باشد مورد تحسین است و کالایش مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید از آنهایی که در الگو شدن و نمونه ماندن در حوزه تولید و صنعت سبقت گرفته‌اند، تشکر کنم، ادامه داد: این‌ها امتیاز جامعه تولیدکنندگان صنعت تبریز را در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا داده‌اند. 

وی بیان داشت: اینکه این عده همواره در حال کارآفرینی، ابتکار و نوآوری هستند و تحول می‌آفرینند و با آن اعتماد مشتری و اطمینان او را جلب می‌کنند، جای قدردانی دارد. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان‌شرقی گفت: از همه آنهایی که تلاش کرده‌اند تراز تولید و‌ کیفیت خود را نسبت به سال قبل بالا ببرند، قدردان بوده و مطمئن هستم همه تولیدکنندگان و صنعتگران استان در این مسیر گام بر می‌دارند. 

خرّم یادآور شد: از آنهایی هم که در سازمان استاندارد ایران و  زیر مجموعه آن در آذربایجان‌شرقی، خط‌کش ارزیابی‌شان را برای بالا آمدن بهترین‌ها  تنظیم می‌کنند و با نگاه تخصصی و‌ کارشناسی و تطبیق‌گرایانه اقدام می‌کنند تا احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد، سپاسگزار هستم.

وی ادامه داد: کارشناسان متخصص و اهل علم، فکراندیشه، تجربه و تولید برای  انتخاب بهترین‌های حوزه تولید و صنعت می‌کوشند که موجب اطمینان تولیدکنندگان به استانداردسازی شوند. 

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دنیای امروز به سرعت در حال رشد و تعالی است و متوقف نمی‌شود و حتی از زمان نیز جلوتر حرکت می‌کند و از انواع ابزار برای ارتقا کمی و کیفی تولید در آن استفاده می‌کنند.

وی متذکر شد: متاسفانه ما در این حوزه ضعیف عمل می.کنیم و رشد کیفی‌مان در حد انتظار نیست؛ در بعضی حوزه‌ها مانند نانو فناوری و تولید رادیو داروها وضعیت بسیار خوبی داریم، اما غربی‌ها این را بر نمی‌تابند و می‌خواهند دستاوردهای ما را به نام خودشان بزنند.   

پایان پیام/۶۰۰۳۴/س         

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول