اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری سارق لاستیک 50 خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق لاستیک خودرو و ۲ نفر مالخر خبر داد.

دستگیری سارق لاستیک 50 خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های مشابه لاستیک خودروهای سواری در یکی از محله‌های تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: شهروندی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته در حال رفتن به مسجد محل برای خواندن نماز صبح می‌باشم و فردی در حال باز کردن لاستیک‌های یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ است.

وی ادامه داد: واحد گشت کلانتری به سرعت به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده می‌کند که مردی در حال بازکردن لاستیک چرخ‌های سمند سفید رنگ مشاهده کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: ماموران گشت کلانتری ۱۳ تبریز در یک عملیات پلیسی متهم را که سعی می.کرد با سر و صدا راه فراری برای خود پیدا کند، دستگیر کردند.

الهوردیان ابراز داشت: در بازرسی از خودروی این شخص انواع آچار و ابزار مخصوص باز کردن لاستیک خودروهای گوناگون و 9 حلقه لاستیک سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از بازجویی اولیه به ۵۰ فقره سرقت لاستیک از خودروهای دنا، پراید و سمند اعتراف کرد، افزود: سارق اعتراف کرد که لاستیک‌های سرقتی را از طریق سایت‌های فضای مجازی به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه سارق و ۲ مالخر با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس عمل و خودروهای خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنند.

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول