اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذربایجان‌شرقی سبز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: دهه فجر امسال آخرین گام‌های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره‌مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

آذربایجان‌شرقی سبز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نادر کمالی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود ناترازی تولید و مصرف گاز،  تعهدات گازرسانی در استان آذربایجان‌شرقی بی‌وقفه عملیاتی شده و در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه گازرسانی در ۲۷ روستا با ۶۷۰ خانوار بوده‌ایم.

وی افزود: امسال از روستاهای مورد تعهد برای گازرسانی ۶۴  روستا محقق شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دهه فجر امسال آخرین گام‌های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره‌مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

کمالی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شرکت توضیح داد: هم اکنون گازرسانی به ۱۱۷ روستا در دست اجرا، ۹ روستا آماده انتخاب پیمانکار و ۳۵ روستا در دست طراحی پروژه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۸.۶ خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول