اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

علی فتحی: جایگاه تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتبال کشور است

بازیکن تیم مس سونگون گفت: یک مجموعه عالی با یک تیم عالی‌تر روانه مسابقات شده است.

علی فتحی: جایگاه تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتبال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی فتحی مهاجم گلزن مس سونگون در مورد شرایط این تیم گفت: یک مجموعه عالی با یک تیم عالی‌تر روانه مسابقات شده است و به نظرم از برنامه‌های اولیه جلوتر هستیم و با حضور در صدر جدول نشان داده‌ایم که مدعی اول صعود به لیگ یک هستیم.

فتحی در خصوص جایگاه فعلی تیم مس سونگون ورزقان توضیح داد: سال اولی است که تیم مس سونگون ورزقان در فوتبال تیمداری می‌کند ولی با داشتن مدیریت حرفه‌ای و فوتبالی مثل یک تیم تازه تشکیل‌شده نشان ندادیم و یک تیم منسجم روانه مسابقات شد و الآن در این مدت کوتاه ذهنیتی که از فوتبال ساخته‌شده همچون فوتسال مس سونگون است، تیمی مدعی برای تمام فصول در لیگ برتر و در فوتبال نیز با این مدیریت و مجموعه عالی، جایگاه مس سونگون ورزقان لیگ برتر فوتبال است.

فتحی با چهار گل زده یکی از برترین گلزنان مس سونگون به شمار می‌رود که وی در این مورد می‌گوید: گلزنی هر بازیکنی نشان می‌دهد که تیم عملکرد خوبی دارد و این عملکرد خوب تیمی باعث شده است که چند بازیکن چهار گله و سه گله داشته باشیم و این بدان معناست که کادر فنی ما روی کارهای تیمی به خوبی کارکرده است و یک تیم به معنای واقعی نه متکی به بازیکن.

مهاجم گلزن مس سونگون ورزقان در پایان گفت: با مدیریت خوب، کادر فنی خوب و جمعی از بازیکنان باتجربه و جوان دورهم جمع شده‌ایم تا یک سهمیه خوب و باارزش در فوتبال برای ورزقان و آذربایجان داشته باشیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول