اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکنی که از تراکتور به جام جهانی رفت

کریم، هر چند در جام جهانی قراردادش با تراکتور به اتمام رسیده بود اما باشگاه تراکتور نقش بسزایی در حضور وی در بزرگترین رویداد فوتبال جهان داشت.

بازیکنی که از تراکتور به جام جهانی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر با کشورهای انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

پیش از این تیم ملی ایران 5 دوره در جام جهانی حضور داشته و از فوتبال تبریز کریم باقری، سیروس دین محمدی، رسول خطیبی و علی اکبر استاد اسدی در جام جهانی حضور داشتند.

کریم باقری و سیروس دین محمدی در سال‌های اول فوتبال خود، رسول خطیبی در سال‌های پایانی فوتبالش و استاد اسدی در جام میلز هندوستان سابقه بازی در تیم تراکتور را داشتند، اما زمان حضورشان در جام جهانی عضو تیم دیگری بودند.

در این بین سیروس دین‌محمدی نماینده تیم شهرداری تبریز در جام جهانی 1998 فرانسه بود تا به نوعی نام این باشگاه در جام جهانی فرانسه ثبت شده است.

اما کریم انصاری‌فرد در تمام اردوهای تیم ملی در سال 2014 در تیم تراکتور حضور داشت و از تیم تراکتور موفق به حضور در جام جهانی شد. هر چند زمان برگزاری جام جهانی قراردادش با تیم تراکتور به اتمام رسیده بود و بازیکن آزاد بود.

در بین ملی‌پوشانی که در جام جهانی حضور داشته و سابقه بازی برای تراکتور را دارند می‌توان به کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، استاد‌اسدی، رسول خطیبی، محمد نصرتی، حسن رودباریان، یحیی گل‌محمدی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، جواد کاظمیان، احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد، قاسم حدادی‌فر، امیرحسین صادقی، احمد آ‌ل‌نعمه، بختیار رحمانی، هاشم بیک‌‌زاده، رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده اشاره کرد اما این بازیکنان زمان حضورشان در جام جهانی در تیم تراکتور نبودند.

انتهای پیام/60017‌/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول