اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رایزنی‌های فشرده با ۵ شرکت هواپیمایی/ تعداد ۲۸ پرواز رفت و برگشت فوق العاده از فرودگاه تبریز انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در فاصله ۲۳ خرداد تا اول تیرماه تعداد ۲۸ پرواز رفت و برگشت فوق‌العاده از فرودگاه تبریز -تهران انجام خواهد شد از رفع محدودیت‌های پروازی در این مسیر خبر داد.

رایزنی‌های فشرده با ۵ شرکت هواپیمایی/ تعداد ۲۸ پرواز رفت و برگشت فوق العاده از فرودگاه تبریز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: کاهش تعداد و همچنین تغییر تایپ پروازها در مسیر تبریز – تهران و بالعکس در هفته گذشته توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی سبب بروز برخی محدودیت‌ها برای مسافران فرودگاه تبریز در این مسیر شده بود که با برقراری ۲۸ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف، این کمبود کاملا جبران شده است.

وی گفت: با رایزنی‌های فشرده انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی مختلف در روزهای گذشته، این مشکل کاملا برطرف شده است و در فاصله زمانی ۲۳ خرداد تا ۱ تیرماه سال‌جاری تعداد ۲۸ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت‌های هواپیمایی کاسپین، ساها، کیش ایر، معراج و قشم ایر از فرودگاه تبریز در مسیر تهران انجام خواهد شد که از همکاری و تعامل موثر معاونان بازرگانی این شرکت‌های هواپیمایی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول