اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر بر ضرورت نظم انضباط اداری در شهرداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه افرادی در شهرداری هستند که با استفاده از وضعیت نامناسب شهرداری بدون حضور در این محل حقوق می‌گیرند.

دریافت حقوق از شهرداری بدون حضور!

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی فاضلی صبح امروز در جلسه معارفه شهردار اهر بر ضرورت نظم و انضباط اداری در شهرداری تاکید و اظهار کرد: متاسفانه افرادی در شهرداری هستند که  با استفاده از وضعیت نامناسب شهرداری بدون حضور در این محل حقوق می‌گیرند. 

وی بر ضرورت وحدت و همدلی در پیشبرد امور شهری و ارائه خدمت‌رسانی به شهر تاکید کرد و افزود: انتظار داریم شورای شهر با وحدت و ارائه طریق به شهردار جدید کمک کنند.

فاضلی گفت: متاسفانه  اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار قبلی عملکرد قابل قبولی نداشتند و با عدم همکاری و تفویض اختیار و ایجاد اختلاف، زمینه استعفای شهردار قبلی را فراهم کردند.

 این مقام مسوول با تاکید بر سرلوحه قرار دادن وحدت برای اعضای شورای شهر یادآور شد: محمدباقر خانی آخرین  شهرداری است که منتخب خود شوراست و اگر همکاری و همراهی لازم صورت نگیرد و خللی در امور شهری فراهم شود به عنوان مدعی‌العموم به جهت نارضایتی مردم از شورای شهر خواستار انحلال شورای شهر خواهم شد.

وی بر ضرورت روان‌سازی امور اداری و شهری در جهت کاهش مراجعات مردمی و تسریع در خدمات رسانی تاکید و تصریح کرد: متاسفانه کم‌کاری و عدم حضور در محل کار در شهرداری محسوس بوده و این امر خلاف قانون محسوب می‌شود و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

 وی در پایان اعلام کرد دستگاه قضایی در حوزه‌های مرتبط از جمله سد معبر، ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع معارض و مواردی که در جهت رفاه حال شهروندان باشد در کنار شهرداری و شورای شهر خواهد بود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول