اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت مابه‌التفاوت اصلاح قیمت‌ها باید عادلانه باشد/ رئیس‌جمهور آبروی خود را پای کار گذاشت

نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع و پرداخت عادلانه مابه التفاوت حاصل از اصلاح قیمت‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد.

پرداخت مابه‌التفاوت اصلاح قیمت‌ها باید عادلانه باشد/ رئیس‌جمهور آبروی خود را پای کار گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا نوری امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  اظهار کرد: سهم آذربایجان شرقی به نسبت جمعیتی و ارزش افزوده از تسهیلات بانک‌ها و بهره‌مندی استان از این منابع پایین است و امیدواریم عدالت در این زمینه برقرار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی به ویژه آنهایی که متاثر از اصلاح قیمت ارز هستند، مشکلی جدی است و انتظار می رفت که این نیاز تأمین شود چون کوچک‍‌ترین وقفه در چرخه تولید، نظام اقتصادی را به چالش خواهد کشید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چند رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای این طرح گذاشته اما لطف این کار بزرگ، به زحمت و مشکل نیفتادن مردم و تولید کنندگان است و باید قبول کنیم آمادگی لازم و صددرصدی برای اجرای این طرح تا حدی مهیا نبود.

نوری تصریح کرد: به هر حال با توجه به اجازه اکثریت مجلس در این خصوص، ما نیز با وجود مخالفت که وجود دارد، با نحوه اجرای فعلی، از دولت حمایت می کنیم و باید پرداخت مابه التفاوت این اصلاح قیمت باید عادلانه باشد تا ادامه مسیر و این پیج مهم اقتصادی کشور را با مشکل کمتر پشت سر گذاریم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول