اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بیمارستانی که راه ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیر بیمارستان زهرا مردانی‌آذر یک مشکل اساسی دارد که ما باید سریعا در راستای رفع این مهم اقداماتی اتخاذ کنیم.

بیمارستانی که راه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی امروز در پنجاه و هشتمین جلسه فوق‌العاده اظهار کرد: اخیرا در فضای مجازی موضوعی مبنی بر اینکه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مامور به خدمت در سایر نهادها فعالیت کنند، مطرح شده، این موضوع را به مشاور حقوقی شورا محول می‌کنیم تا فردا نتیجه‌ای در این خصوص به ما ارائه دهند که بدانیم اگر چنین موضوعی هست بتوانیم از حضور این عزیزان استفاده کنیم در غیر این‌صورت هم در خصوص پایان ماموریت‌شان تصمیماتی اتخاذ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: روز پنجشنبه به دیدار خیر نیک‌اندیش جناب آقای مردانی‌آذر رفته بودیم و از بیمارستان‌ آنها بازدیدی کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ابراز کرد: حاج آقای مردانی‌آذر و خانواده ایشان شخصیتی هستند که همگان می‌شناسند، این خانواده جزو خیران نیک‌اندیشی بوده که در حوزه آموزشی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه ایفا کرده‌اند.

برگی ادامه داد: برادران مردانی‌آذر بالای ۳۵ مرکز آموزشی، فرهنگی و... در تبریز احداث کرده‌اند.

وی متذکر شد: بهتر است در راستای مشکل این بیمارستان اقداماتی اتخاذ کنیم، راه این بیمارستان مشکل دارد که ما باید ان را سریعا رفع کنیم تا عموم شهروندان بتوانند به راحتی از این محل استفاده کنند.

برگی خاطرنشان کرد: این بیمارستان خیرساز بوده و بعد از اتمام به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود، بهتر است برای راه آن چاره‌اندیشی کنیم.
 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول