اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انقلاب اسلامی همچنان به شعارهای خود پای‌بند است/ شأن مسوولان، نوکری مردم است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه همچنان به شعارهای خود پای‌بند است، گفت: شأن مسوولان در نظام اسلامی، نوکری مردم و همه کسانی است که برای عظمت این انقلاب جان خود را فدا کردند.

انقلاب اسلامی همچنان به شعارهای خود پای‌بند است/ شأن مسوولان، نوکری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز روز سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است که خواب راحت را از چشمان استکبار جهانی ربود و هویت از دست رفته ملت ما را به آنها بازگرداند.

وی تأکید کرد: با تمام وجود با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که همچنان بر سر همان میثاقی هستیم که ملت ایران در سال ۵۷ ملت با امام و انقلاب بستند.
 
خرّم با بیان اینکه امروز ملت‌های مسلمان بر مدار مکتب امام حرکت می‌کنند، افزود: گام دوم انقلاب، ترجمان تمام اهدافی است که امام بزرگوار در طلیعه انقلاب اسلامی ترسیم کردند.
 
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 43 سال گذشته علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی، گفت: هر کدام از توطئه‌های دشمنان کافی بود تا هر نظامی را فرو بریزد و ملت ما در طول این مدت از ناحیه دشمنان آرامش نداشته‌اند.
 
خرّم تصریح کرد: عامل پایداری انقلاب اسلامی و تداوم حرکت آن، بنای مستحکمی است که امام بنیان نهاده و هدایت داهیانه رهبری و خون شهدا استمرار آن را تضمین کرده است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این فقط از انقلاب اسلامی برمی‌آمد که بعد از چهار دهه همچنان به شعارهای خود پای‌بند بماند و آرمان‌های خود را در جهان اسلام تکثیر کند.
 
وی با بیان اینکه شأن مسوولان در نظام اسلامی، نوکری مردم و همه کسانی است که برای عظمت این انقلاب جان خود را فدا کردند، بیان داشت: متأسفانه اخلاق حکمرانی در سال‌های گذشته فراموش شده بود و ترویج خوی اشرافی‌گری و تسلیم در برابر فشارهای بین‌المللی، بین مردم و مسوولان فاصله انداخته بود.
 
خرّم خاطرنشان کرد: امروز باید با تکیه بر آرمان‌های انقلاب، ارتقاء معیشت مردم و اجرای عدالت را پیگیری کنیم؛ مردم گله‌مندی‌هایی دارند که می‌پذیریم و تلاش می‌کنیم تا مسیر حل مشکلات مردم با شتاب بیشتر طی شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول