اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیش‌فروش مقبره‌های لوکس خانوادگی در تبریز!

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: پیشنهادم این است پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی در وادی‌رحمت حذف شود.

پیش‌فروش مقبره‌های لوکس خانوادگی در تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله رشیدی امروز در چهل‌وهفتمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: امروزه موضوع مرگ و آیین‌های آن یکی از فرهنگی‌ترین پدیده‌ها بوده که در همین راستا وادی‌رحمت هم تبدیل به ویترین پایانی زندگی شده است.

وی در ادامه‌ سخنان خود بیان کرد: وادی‌رحمت تبریز از منظر فرهنگی نیازمند بازنگری بوده و باید در این راستا نگرش‌های جدیدی ایجاد شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حذف مقبره‌های خانوادگی افزود: در دهه‌های اخیر موضوع پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی به پدیده‌ای تبدیل شده که اگر ما نتوانیم از آن جلوگیری کنیم، طبیعتا تداوم یافته و تشدید خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: پیشنهادم این است که پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی در وادی‌رحمت تبریز حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در جوار گلزار شهدا، مقبره‌های خانوادگی لوکسی ایجاد شده که باید از این پدیده جلوگیری شود.

رشیدی یادآور شد: همچنین باید ضوابطی برای سنگ قبور از سوی سازمان آرامستان‌ها تعریف و تعیین شود تا مردم طبق برنامه‌های این نهاد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول