اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

250 روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف و کولاک/ 50 گرفتارشده نجات یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی نزدیک به 250 روستای استان شده است.

250 روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف و کولاک/ 50 گرفتارشده نجات یافتند

اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در حال حاضر راه ۲۵۰ روستا در استان براساس بارش سنگین برف و کولاک شدید بسته بوده و تلاش برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد.

وی گفت: این روستاها اکثراً مربوط به شهرستان‌های هشترود، مراغه، اهر،​ ورزقان، ​کلیبر و مرند است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در حال حاضر توده بارشی موجود در آذربایجان‌شرقی در سمت شرق استان مستقر شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این بارش تا پایان امروز ادامه داشته باشد و بعد از قطع بارش شاهد افت شدید دما بین -۷ تا -۱۲ درجه و کولاک باشیم.

علیزاده درباره امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته توسط حوزه مدیریتش نیز عنوان کرد: در این مدت نزدیک به ۴۰ خودرو سبک، ۳ دستگاه تریلی و یک اتوبوس امدادرسانی انجام گرفته و بین ۵۰ نفر نیز به راهدارخانه‌های موجود در محورهای استان انتقال یافته‌اند.

شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

وی از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری به‌خصوص در جاده‌های بین شهری خودداری کنند و در صورت نیاز به تردد نیز حتما تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول