اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت مقبره‌الشعرا به جای آبروداری به مایه آبروریزی تبدیل شده است/ حفره‌های فساد در شهرداری

عضو شورای شهر تبریز گفت: وضعیت مقبره‌الشعرا به جای آبروداری به مایه آبروریزی تبدیل شده است.

وضعیت مقبره‌الشعرا به جای آبروداری به مایه آبروریزی تبدیل شده است/ حفره‌های فساد در شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم زعفرانچیلر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری تبریز مقبره‌الشعرا است که بیش از ۱۰ سال است بلاتکلیف باقیمانده است.

وی افزود: این پروژه از طرف اداره ارشاد به شهرداری واگذار شده است که از طرف شهرداری تبریز به شهرداری منطقه ۱۰ واگذار شده که منطقه کم برخوردار است و با بودجه سالانه ۳ میلیارد تومانی نمی‌توان پروژه ۴۰۰ میلیارد تومانی را به اتمام رساند.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: اگر تدابیری اندیشیده نشود این پروژه سال‌ها به این شکل باقی خواهد ماند و به جای آبروداری به مایه آبروریزی تبدیل خواهد شد.

زعفرانچیلربا اشاره به مشکلات شهرداری تبریز گفت: این مجموعه با مشکلات مرتبط با جذب و به‌کارگیری نیرو مواجه است و تا به حال جذب و به‌کارگیری نیرو در شهرداری براساس بخشنامه‌های وزارت کشور اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: اگر این بخشنامه‌ها در مجلس بررسی و تبدیل به قانون شود، بسیاری از حفره‌های فساد در زمینه جذب نیروها کم خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اگر قانون شود، عدالت در سیستم مدیریت شهری افزایش می‌یابد و حاصل افزایش این عدالت بهره‌مندی بهتر شهروندان از خدمات، بهره‌وری بهتر نیروها و حفره‌های فساد در شهرداری بسته خواهد شد.

انتهای پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول