اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

64 درصد درآمدهای شهرداری بناب صرف حقوق پرسنل می‌شود / شهرداری بناب در بحران

رئیس کمیسیون بودجه شورای پنجم و منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بناب، گفت: 64 درصد درآمدهای شهرداری بناب صرف حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری می‌شود.

64 درصد درآمدهای شهرداری بناب صرف حقوق پرسنل می‌شود / شهرداری بناب در بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدعلی حیدریان در نشست منتخبین شورای ششم اسلامی شهر بناب با نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 64 درصد درآمد شهرداری بناب صرف حقوق و مزایای پرسنل و هزینه‌های جاری شهرداری می‌شود؛ اظهار داشت: تنها 36 درصد بودجه شهرداری بناب صرف امورات عمرانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع هزینه‌های جاری و حقوق ماهیانه پرسنل شهرداری بناب 40 میلیارد ریال است؛ افزود: متأسفانه با این اوصاف دورنمای شهرداری بناب خوب و قابل تعریف نیست.

وی با بیان اینکه برای تحقق هزینه‌های شهرداری نیاز به هم‌افزایی داریم؛ تصریح کرد: وضعیت موجود در شهرداری قابل قبول نیست و برای اینکه از شرایط فعلی بحران خارج شویم، نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در بناب هستیم.

این منتخب شورای ششم اسلامی شهر بناب، یادآور شد: برای اینکه بتوانیم سرمایه‌گذاران خوبی برای توسعه شهر بناب جذب کنیم، باید به مسائل حاشیه‌ای و اختلافات درونی و بیرونی خاتمه دهیم و این امر زمانی محقق خواهد شد که تمام مسوولان شهرستان همدل و هم‌ قسم شوند.

این گزارش حاکی است، در این نشست سایر منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر بناب نیز دیدگاه‌های خود در خصوص بهبود شرایط موجود و لزوم تعامل و همکاری با مسوولان شهرستان را بیان کردند.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول