اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

«قوه قضائیه» مرجع تظلّم‌خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه، گفت: قوه قضائیه، مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است.

«قوه قضائیه» مرجع تظلّم‌خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، سعید عمرانی امروز در نشست هم‌اندیشی با قضات ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، کارنامه قوه قضائیه در تحقق شعار دو سال اخیر از جمله تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی را درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: قوه قضائیه، مرجع تظلّم‌خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است.

وی فتح باب حل مشکلات تولیدگران در قوه قضائیه را در راستای احساس مسوولیت مسوولان قضایی مبنی بر جلوگیری از بیکاری کارگران دانست و افزود: لازمه دادستانی و فریادرسی و قضاوت، رعایت عدالت حتی در نگاه به طرفین پرونده است و قاضی، باید عاشق قضاوت با هدف اجرای عدالت باشد.

موسی خلیل‌اللهی رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی نیز ضمن قدردانی از قضات و کارکنان دادگستری به جهت عدم تعطیلی محاکم در ایام کرونا، عملکرد دادگستری استان در حوزه تثبیت حقوق مالکیّت دولت در اراضی ملّی و منابع طبیعی و احیای واحدهای تولیدی و حمایت از تولید را درخشان توصیف کرد و گفت: از ابتدای شروع موضوع اجرای قانون جامع حدنگار تا پایان سال 1399، بیش از یک‌میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی در استان تثبیت شده است.

وی افزود: اعتماد واحدهای تولیدی و صنعتی به مسوولان قضایی بیش از متولّیان امر است و مراجعه اول مدیران واحدهای تولیدی به دادگستری است و دادگستری نیز مشکلات واحدها از حیث کارگری، مالیاتی و تسهیلات بانکی را با تشکیل جلسات مختلف حل و فصل و در نتیجه از تعطیلی واحدها جلوگیری می‌کند.

خلیل‌اللهی با اشاره به اینکه تمام معاندین نظام دست به دست هم داده‌اند تا انتخابات را با تبلیغات خود به ویژه در فضای مجازی تحت‌الشعاع قرار دهند، یادآور شد: مردم به سرنوشت کشور حساس هستند و ان‌شاءالله در انتخابات شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/60025/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول