اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در پی صعود تراکتور

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور طی پیامی، صعود یاران رسول خطیبی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران و اعضای تیم تبریک گفته و از زحمات آنان قدردانی کردند.

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در پی صعود تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «سجاد سیاح» مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه طی پیامی صعود تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

خرسندیم که عملکرد غرورآفرین تیم تراکتور در مسابقات آسیایی که حاصل تلاش‌های بی‌وقفه بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه بود، دل هواداران میلیونی‌مان را شاد کرد. 

ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های تک تک اعضای تیم همچنین هواداران عزیزمان که با حمایت‌های بی‌نظیر خود راه صعود را برای تراکتور هموار کردند، سپاسگزاری می‌نماییم. 

 باید تشکر و قدردانی ویژه‌ای از امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم آذربایجان‌شرقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهردار تبریز و سایر مسوولان داشته باشیم که در طول مسابقات پیگیر وضعیت تیم بودند و از نماینده کشورمان حمایت ویژه‌ای کردند. همچنین از پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز سپاسگزارم که همچون گذشته برادرانه در کنار ما بودند.

صعود از مرحله گروهی، نخستین هدف تیمِ رسول خطیبی بوده و وی برنامه‌های زیادی برای تیم تراکتور دارد. ان‌شاءالله با تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی همچنین حمایت‌های هواداران، تراکتور با قدرتی بیش از پیش به مسیر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول