اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آتش سوزی در کارگاه تصفیه روغن بستان‌آباد

مسوول آتش‌نشانی شهرداری بستان‌آباد از آتش‌سوزی در یکی از کارگاه‌های تصفیه روغن سوخته در بستان‌آباد خبر داد و گفت: برخی از کارگاه‌های این شهرستان امکانات اولیه اطفاءحریق ندارند.

آتش سوزی در کارگاه تصفیه روغن بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، عیسی ساعد اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یکی از کارگاه‌های تصفیه روغن در مسیر جاده روستای انباردان بستان‌آباد، نیروی‌های آتش‌نشانی شهرداری بستان‌آباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

ساعد افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته ولی متاسفانه  سه عدد از مخازن این کارگاه که حاوی روغن سوخته بودند در آتش سوخته است.

این مسوول به حجم بالای آتش‌سوزی در این کارگاه اشاره کرد و گفت: تیم‌های آتش‌نشانی روستاهای قره بابا و کردکندی جهت کمک‌رسانی سریعا به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

ساعد با بیان اینکه  119 دقیقه برای مهار آتش‌سوزی زمان صرف شد، یادآور شد: هنوز علت دقیق آتش‌سوزی مشخص نیست و در دست بررسی می‌باشد.

وی از نبود امکانات اطفاء حریق در برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان نیز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان امکانات اولیه اطفاء حریق را ندارند.

انتهای پیام/ 60035/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول