اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشکلات تولیدکنندگان آذربایجان‌شرقی به صورت دقیق و علمی شناسایی شود

دادستان تبریز گفت: مشکلات، چالش‌ها و موانع سر راه تولیدکنندگان استان باید به صورت دقیق و علمی شناسایی شده و سپس نسبت به حل آنها اقدام شود.

مشکلات تولیدکنندگان آذربایجان‌شرقی به صورت دقیق و علمی شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو عصر شنبه در دیدار نوروزی با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با قدردانی از فعالیت صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: به میزان اشتغال‌زایی انجام شده، آمار ناهنجاری‌ها در جامعه پایین خواهد آمد. اگر اقتصاد ما به‌درستی تنظیم نشود، در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نیز دچار مشکل خواهیم شد.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از تولید نیز گفت: امسال مجموعه دادستانی تبریز نیز با حساسیت بالا و به صورت برنامه‌ریزی شده در این حوزه گام بر خواهد داشت.

دادستان تبریز ادامه داد: از اتاق بازرگانی تبریز نیز می‌خواهیم مشکلات، چالش‌ها و موانع سر راه تولیدکنندگان استان را به صورت دقیق و علمی شناسایی کند؛ به‌خصوص مشکلاتی که راهکاری بومی داشته و مسوولان استانی قادر به حل و فصل آن باشند.

علیلو افزود: هماهنگی موجود در بین مدیران استان، بهانه‌ای برای حل نکردن مشکلات مرتبط باقی نمی‌گذارد و در این زمینه از تمام بخش‌ها انتظار حمایت همه جانبه و عملی از بخش تولید را داریم.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول