اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خردسال‌ترین فوتبالیست کشور در تبریز

کم‌سن‌ترین فوتبالیست کشور در تبریز توپ می‌زند.

خردسال‌ترین فوتبالیست کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آر‌ین کلاشی خردسال‌ترین فوتبالیست کشور است که در تیم لیگ برتری نونهالان دبیری تبریز بازی می‌کند.

وی، متولد سال 1387 بوده و پیراهن شماره 27 تیم دبیری را بر تن دارد و از هم تیمی‌های خود 3 سال کوچکتر است، استعداد و تکنیک بالای این بازیکن سبب شد مربیان با وجود سن پایین‌اش از وی در ترکیب تیم لیگ برتری نونهالان دبیری استفاده نمایند.

کلاشی، حداقل 2 سال دیگر قادر به بازی در این رده سنی بوده و می‌تواند با کوله‌باری از تجربه به رده سنی نوجوانان صعود کند.

آرین کلاشی فوتبال خود را در آکادمی دوستی مهر آغاز کرده و زیر نظر علی دوستی‌مهر الفبای فوتبال را آموخته است و در پست هافبک و مهاجم بازی می‌نماید.

وی به دلیل شغل پدرش در تبریز بوده و ایرج جهانبخش و رسول محمدپور و نادر علیزاده از مربیان وی در تبریز هستند و رحمان یاوران مدیر آکادمی باشگاه دبیری هم در پیشرفت وی نقش بسزایی داشت.

جهانبخش: آینده درخشانی در انتظار آرین است

مربی رده‌های پایه فوتبال تبریز گفت: آینده درخشانی در انتظار آرین کلاشی است.

وی گفت: آرین با اینکه چند سال از هم تیم‌های خود کوچک‌تر است اما به خوبی توانسته خود را در تیم نشان دهد و در آینده از وی بسیار خواهیم شنید.

جهانبخش افزود: از ویژگی‌های آرین می‌توان به تکنیک بالا، طول گام‌های بلند که امروز در فوتبال بسیار مهم است، دوندگی و تعصبش اشاره کنم، اما از همه آنها مهم‌تر ادب و شخصیت وی است که با وجودی اینکه پدرش از مدیران بیمارستان ولی‌عصر است، اما هیچ تکبر در رفتارش نبوده و ضمن اینکه بسیار متعصبانه بازی می‌کند و حتی در باخت‌های تیمش شاهد بودم که از روی تعصب گریه کرده است.

رسول محمدپور: از آرین بیشتر خواهیم شنید

مدیر تیم‌های پایه باشگاه دبیری تبریز گفت: آرین کلاشی با توجه به سن کم، جزو بااستعدادهای باشگاه دبیری بوده و آینده درخشانی در انتظار وی است و امسال ‌در اکثر بازی‌ها استفاده شده وتجربه خوبی برای سال‌های آتی وی خواهد بود.

محمدپور گفت: آرین از هوش بالایی برخوردار بوده و در آینده از وی بیشتر خواهیم شنید و از بازیکنانی مثل آرین که هم هوش وهم استعداد بالایی دارند، نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

محمد علیزاده: امیدوارم آرین را در تیم ملی نونهالان ببینیم

سرمربی سابق تیم نونهالان دبیری تصریح کرد: آرین کلاشی درک بالایی نسبت به سنش از فوتبال داشته و امیدوارم در سال 1401 در تیم ملی نونهالان کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: از دیگر محاسن این بازیکن ارتباط کلامی خوب با مربیانش بوده و به وظایف پستی که در آن بازی می‌کند، آشنایی دارد.

رحمان یاوران، مدیر آکادمی باشگاه دبیری هم در مورد آرین کلاشی گفت: آرین بازیکن باهوش، تکنیکی و آینده‌داری بوده و ان‌شاءالله در آینده در تیم‌های ملی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول