اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ستاره تراکتور که در اوج غروب کرد

14 سال از درگذشت بازیکن تیم تراکتور گذشت.

ستاره تراکتور که در اوج غروب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا حسن‌زاده بازیکن تیم تراکتور 14 سال پیش در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رضا حسن‌زاده فوتبال خود را از تیم‌های پایه ماشین‌سازی آغاز کرده و بعد از بازی در تیم بزرگسالان ماشین‌سازی، در تیم‌های سپاهان اصفهان، ابومسلم مشهد و تراکتورسازی تبریز هم بازی نموده بود.

وی با تیم سپاهان به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست یافته و سابقه یک بازی ملی هم در کارنامه خود داشت.

حسن‌زاده بعد از دوران طلایی که در ابومسلم و سپاهان داشت، به تیم تراکتور پیوست تا کمکی برای بازگشت تیم تراکتور به لیگ برتر شود.

از قضا بازی‌های خوب وی و سایر همبازی‌هایش سبب شده بود که تیم تراکتور در صدر جدول گروه خود قرار گیرد. اما اتفاقاتی در مسیر بازی‌های تراکتور پیش آمد که درگذشت بازیکن تاثیرگذار تراکتور را به همراه داشته و تیم تراکتور بعد از این اتفاق با افت روحی بازیکنان خود، از یک قدمی صعود به لیگ برتر بازماند.

با درگذشت رضا حسن‌زاده مدافع تراکتور، این باشگاه شماره 25 خود که متعلق به این بازیکن بود را برای همیشه بایگانی کرد.

روز حادثه تلخ

13 اردیبهشت سال 1385 کاروان باشگاه تراکتور برای بازی مقابل ایرانجوان بوشهر باید با دو پرواز تبریز به تهران و تهران به بوشهر راهی این شهر جنوبی کشور می‌شد.

لغو پرواز تیم تراکتور به  تهران سبب شد که صدرنشین لیگ دسته یک، روز بعد با پروا‌ز مستقیم راهی عسلویه شود و قرار بود از آنجا با یک دستگاه اتوبوس کاروان تیم تراکتور به بوشهر سفر نماید.

آماده نبودن اتوبوس سبب شد تعدادی از بازیکنان تیم تراکتور از سرپرست وقت تیم بخواهند با خودروهای سواری این مسیر 4 ساعته را طی کنند و در نهایت کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتور سوار بر 7 خودرو از عسلویه راهی بوشهر شدند.

سفر زمینی بازیکنان تیم تراکتور ادامه داشت که در همان ساعت نخست یکی از خودروها دچار سانحه شد. کامیونی بدون توجه به خودروها عبوری وارد جاده شود و یکی از سواری‌های کاروان تراکتورسازی به شدت با آن تصادف کرد.

رضا حسن‌زاده در جلو نشسته و ناصر فرشباف و سلمان تاجدار در صندلی عقب بودند. حسن‌زاده به شدت به شیشه خودرو برخورد کرده و در حالی که در ابتدا هوشیاری داشته و قادر به تلکم بود، بعد از دقایقی به کما رفت و وی را به بیمارستان فاطمة الزهرا بوشهر انتقال دادند. حسن‌زاده ‌حدود ۱۰ روز در بیمارستان به علت ضربه مغزی در کما بوده و در حالی که روزهای آخر هوشیاری‌اش افزایش یافته و پاهایش را تکان می داد، ساعت ۶ صبح ۲۴ اردیبهشت حالش به وخامت گذاشته و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول