اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وزارت اطلاعات، حافظ امنیت و دستاوردهای نظام

امام جمعه شهرستان اهر گفت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور و صیانت کننده از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

وزارت اطلاعات، حافظ امنیت و دستاوردهای نظام

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهر با  تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) اظهار داشت:  برگزاری جشن نیمه شعبان همه‌ساله با شور و شعف خاصی در ایران اسلامی و منطقه ما توسط اقشار مختلف به‌ویژه جوانان عزیز برگزار می‌شد، که متاسفانه  امسال به جهت شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا که اکثر کشورها و ایران اسلامی درگیر آن می باشد، امیدواریم با تدبیر لازم این روز بسیار مهم، با نشاط و سرور انگیز سپری شود.

وی افزود: انتظار می رود  امسال هم  با تدابیر خاص و رعایت مقررات و اصول بهداشتی این روز خجسته و پربرکت را گرامی داشته و علاقه مندیمان را به حضرت امام زمان (عج) ابراز کنیم.

حاجی زاده یادآور شد: شب نیمه شعبان یکی از با فضیلت‌ترین شب بعد از شب قدر می‌باشد و به فرمایش امام صادق(ع) شبی است که خداوند منان به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که هیچ نیازمندی را دست خالی برنگرداند.

وی افزود: در این روز  از نماز، قرائت قرآن، ادعیه، مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین(ع) و سایر برنامه‌هایی که این ستاد دارد، مردم منطقه ارسباران به‌ویژه شهرستان اهر بهره‌مند باشند و به جهت آنچه که در شرایط خاص امروز (کرونا) هیچ تجمعی برای حفظ سلامت و مصونیت اجتماع برگزار نمی شود، برنامه‌هایی با رعایت  موارد بهداشتی توسط ستاد برگزاری نیمه شعبان در این روز اجرا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور و صیانت کننده از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

وی گفت:  عزیزان ما در وزارت اطلاعات چشم بینا و بصیر نظام هستند، چشمی که هرگز خستگی و خواب‌آلودگی ندارد و هر وجب از این کشور بزرگ و پهناور امام زمان(عج) را زیر نظر دارند و وضعیت داخلی و خارجی را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/60003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول