اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بلا تکلیفی در شهرداری تبریز

در بررسی دستور سوم و چهارم جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز عامل بلاتکلیفی سازمان‌های شهرداری بخشنامه‌های متعدد وزارت کشور معرفی شد.

بلا تکلیفی در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز و بررسی دستور سوم و چهارم مبنی بر معرفی یک نفر از اعضا شورای اسلامی برای عضویت در شورای سازمان حمل و نقل ترافیک و سازمان حمل و نقل بار با اشاره به بلاتکلیفی برخی از سازمان‌های شهرداری گفت: باید هرچه‌ سریع تر  با هماهنگی وزارت کشور  وضعیت سازمان‌های وابسته‌ به شهرداری را تا پایان سال تعیین و تکلیف کنیم.

شهرام دبیری ادامه داد: اگر چارت‌ سازمانی‌ شهرداری درست تدوین نشود و تکلیف‌ سازمان‌ها مشخص نشود امکان اینکه در بودجه‌ سال آینده نیز با مشکل مواجه شویم وجود دارد.

وی از شهرداری خواست پیشنهادات خود را در زمینه تدوین چارت سازمانی ارائه کند.

فریدون بابایی اقدم همچنین گفت:  تیمی از طرف شورای شهر برای بررسی آخرین  بخشنامه‌های ارسالی وزارت کشور در خصوص ادغام و تفکیک سازمان‌های شهرداری تشکیل شود و تا هرچه‌ سریعتر تکلیف سازمان‌ها مشخص شود.

فرج‌‌ محمد قلی‌زاده اضافه کرد: اساسنامه‌های سازمان‌های وابسته را باید تصویب می‌کردیم و بعدا با هماهنگی وزارت کشور معایب را برطرف می‌کردیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: ۱۸ سازمان وابسته به شهرداری هم‌اکنون بلاتکلیف باقی مانده است که باعث می شود مدیران فعلی در آینده دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/ 60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول