اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تأکید آل‌هاشم بر کمک به خسارت‌دیدگان آتش‌سوزی بازار تاریخی تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی حادثه آتش سوزی در بازار تاریخی تبریز با صدور پیامی خواستار کمک به خسارت دیدگان این حادثه شد.

تأکید آل‌هاشم بر کمک به خسارت‌دیدگان آتش‌سوزی بازار تاریخی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی حادثه آتش سوزی در بازار تاریخی تبریز با صدور پیامی خواستار کمک به خسارت دیدگان این حادثه شد.

در این پیام آمده است: اینجانب از اعماق دل، در حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار به مردم تبریز بخصوص اهالی متدین و انقلابی بازار تبریز از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت دارم و از همه‌ دستگاه های متولی و کسانی که می‌توانند به نحوی در کم کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری خسارت دیدگان بشتابند.           

شب گذشته بار دیگر شعله های سرکش و خشمگین و سوزان آتش خواب را از چشم اهالی بازار، مسئولان شهر تبریز و خصوصاً انسان‌های فداکار در لباس آتش نشان، ربود.

صحنه های فداکارانه که بخشی از آن را شخصاً از نزدیک شاهد بودم؛ دیشب قلب همه خدمتگزاران نظام در هر لباس و هر مسئولیتی در بازار بزرگ و سرپوشیده تبریز ، راسته ایکی قاپیلی، دالان سقط فروشان و بخشی از دالان میانی تپید تا بعد از ساعت ها تلاش خستگی ناپذیر شعله های آتش مهار شود.

آتش نشانان قهرمان از شهرداری، پتروشیمی، پالایشگاه، یگان‌های امداد نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، ارتش و سپاه دلاور و همه دستگاه‌های اجرایی با تلاشی 5 ساعته آتش را خاموش و آرامش را بار دیگر به بازار بازگردانند.

اینجانب از اعماق دل، در حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار به مردم تبریز بخصوص اهالی متدین و انقلابی بازار تبریز از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت دارم و از همه‌ دستگاه های متولی و کسانیکه میتوانند به نحوی در کم کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری خسارت دیدگان بشتابند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول