اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فرماندار ارومیه: حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی این شهرستان در اولویت قرار دارد

فرماندار ارومیه گفت: باید تلاش مدیران و مسئولان این شهرستان در جهت حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی صورت پذیرد.

فرماندار ارومیه: حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی این شهرستان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه اظهار داشت: شهر ارومیه برای قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود به عنوان یک کلانشهر نیازمند تلاش و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و همکاری نمایندگان مجلس و شهرداری است.

 وی افزود: شهرستان ارومیه ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری، کشاورزی، دامداری، علمی و دانشگاهی، بهداشتی و گردشگری موضوعی دارد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی و همشهریان ارومیه‌ای همواره و در برهه‌های مختلف در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در صحنه بوده و هستند، ادامه داد: خدمت به مردم مهم ترین وظیفه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا نباید اصل صداقت و شفاف سازی در امور را فراموش کنند.

فرماندار شهرستان ارومیه به آیین تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: حماسه حضور پرشور مردم ارومیه در این آیین نشان داد که ملت ایران و مردم شهید پرور ارومیه باوجود تمامی توطئه‌های دشمن همچنان با بصیرت رهرو راه شهدا و آرمان های والای آنان هستند.

عماری به اعتبارات عمرانی تخصیص یافته و جذب شده شهرستان ارومیه در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه‌ داد: باید تمام تلاش مدیران و مسئولان در راستای حل و رفع نیازهای واقعی شهرستان ارومیه باشد که در این بخش حل مشکلات سرانه آموزشی و بهداشتی باید در اولویت قرار گیرد.

وی به نشست اخیر فرمانداران شهرستان ارومیه و تبریز و امضای تفاهم نامه‌های همکاری در بخش‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: رشد و توسعه همکاریهای بین مراکز استان‌ها درمنطقه‌ شمال‌غرب کشور می تواند زمینه ساز پیشرفت‌های قابل توجهی در این منطقه باشد.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: امنیت، سلامت و مشارکت اصل اساسی در انتخابات پیش رو است که با تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های کارشناسی شده در حال پیگیری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول