اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود.

لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی ۲ طبقه ( ۲ خانواری ) ساخته خواهد شد و در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد پیشرفت اجرایی دارد، اظهارداشت: ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود.

وی در بازدید از مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جدید گلمان، اظهار داشت: دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده، آغاز و طبق قرارداد طی ۱۵ ماه آینده به اتمام رسیده و تحویل دستگاه بهره بردار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای دیوار حائل مساکن مهر شهر جدید گلمان، اظهار داشت: این طرح نیز با هدف پایدار سازی ترانشه های مساکن مهر گلمان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حال انجام است و تا پایان فصل کاری امسال به اتمام می رسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول