اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم افزایش ایستگاه های آتش نشانی در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لازم است افزایش ایستگاه های آتش نشانی و استفاده از نیروهای تخصصی برابر با استاندارد های جهانی انجام شود.

لزوم افزایش ایستگاه های آتش نشانی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منافی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشره به اینکه  شهرداری ارومیه به سازمان  آتش نشانی برای تامین نیروهای تخصصی و نوسازی ناوگان خودرویی در بخش عملیاتی  نگاه ویژه‌ای دارد اظهارداشت: افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی و استفاده از نیروهای تخصصی برابر با استاندارد های جهانی انجام شود.

وی افزود: مزایای ترمیم و تامین رفاه کارگری و حقوق و اضافه کاری برای نیروهای عملیاتی در شهرداری ارومیه ضروری است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سازمان آتش نشانی عنوان کرد:امروز با کمبود نیروهای متخصص و با انگیزه در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه مواجه هستیم.

منافی یادآور شد: از سال ۱۴۰۰ هیچ ایستگاه آتش نشانی در شهر ارومیه احداث نشده است و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه باید برابر با استانداردهای جهانی حرکت کند.

 وی خاطرنشان کرد: افزایش ایستگاه های آتش نشانی و نیروهای متخصص باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی اذعان داشت: با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانی و حفظ و تامین جان و مال شهروندان و نیز آموزش و آماده سازی نیروهای تخصصی برای مقابله با حوادث آتش نشانی و غیر مترقبه،  مرکز آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی شهرداری ایجاد شود.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: متاسفانه امروز شاهد کمبود نیروهای متخصص و با انگیزه در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه هستیم و لذا جهت جذب نیرو و استفاده از ظرفیت نیروهای تخصصی شهرداری باید اقدام شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آتش نشانی از مهمترین و حساس ترین سازمان‌های شهرداری ارومیه است و با توجه به حساسیت موضوع ترمیم و تامین رفاه کارکنان و اضافه کاری نیروهای آتش نشانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: تعیین بوجه عمرانی و ورزشی ، بازسازی و مقاوم سازی ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر ، نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی و تجهیزات حفاظتی فردی باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارومیه نیاز به افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی دارد اذعان داشت: ارومیه با دارا بودن ۱۰ ایستگاه آتش نشانی و برای رسیدن به استانداردها نیاز به احداث ایستگاه های جدید است ولی متاسفانه از سال ۱۴۰۰ هیچ ایستگاه آتش نشانی در شهر ارومیه احداث نشده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول