اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رفع محرومیت زیرساخت‌های حمل و نقلی تکاب با حمایت اعتباری و فنی از پروژه‌های راهداری

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تلاش برای رفع محرومیت زیرساخت‌های حمل و نقلی شهرستان تکاب با حمایت اعتباری و فنی از پروژه های راهداری خبر داد و گفت: شهرستان تکاب از بن بست محرومیت خارج می شود.

رفع محرومیت زیرساخت‌های حمل و نقلی تکاب با حمایت اعتباری و فنی از پروژه‌های راهداری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در جلسه بررسی نیازهای اجرایی و فنی راه‌های اصلی و روستایی شهرستان های تکاب و شاهین دژ با حضور فرمانداران و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی  ضمن قدردانی  از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان های شاهین دژ و تکاب برای اجرا و اتمام پروژه های راهداری این دو شهرستان، اظهار داشت : امروز بصورت میدانی از محور اصلی شاهین دژ - تکاب و  تکاب - تخت سلیمان و برخی از پروژه های راه های روستایی این دو شهرستان بازدید بعمل آمد و در جلسه بررسی نیازهای اعتباری و اجرایی توسعه ‌بسازی راه های اصلی و روستایی شهرستانهای شاهین دژ و تکاب بر تسریع در اتمام پروژه های فعال و حل مشکلات پیمانکاران، تعیین تکلیف پروژه های راکد و راه اندازی کارخانه آسفالت تاکید شد.

داریوش امانی افزود: برای لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستانهای تکاب و شاهین دژ مصوب شد علاوه بر اعتبارات تخصیصی پیشین ردیف اعتباری خاص دیگر نیز  مصوب و اعتبار لازم برای تعمیر و تجهیز ماشین آلات راهداری و راهسازی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای این دو شهرستان اعطا گردد.

 این مقام مسئول ادامه داد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  آمادگی لازم برای بررسی احداث ساختمان های پلیس راه را در دو شهرستان ذکر شده با تشخیص پلیس راه استان دارد و همچنین برای تامین قیر پروژه های آسفالت اعلام آمادگی می‌کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: آسفالت پروژه های در دست احداث راهداری و ساماندهی محورهای روستایی تکاب و شاهیندژ طبق تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و تا پایان هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول