اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت : پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

پل پوش آباد شهرستان اشنویه در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی راهداری، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان اشنویه از امکانات ماشین آلات راهداری اداره راهداری و حمل ونقل این شهرستان بازدید و همراه با فرماندار اشنویه از پروژه‌های مهم حوزه راهداری این شهرستان همچون پل پوش آباد بازدید کرد.

وی گفت: پروژه احداث پل پوش آباد یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردمی منطقه و جزو برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوده که از پیشرفت بالایی برخوردار است و در خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در روند بازدید از محور اشنویه  - ارومیه اظهار کرد: عملیات تعریض و بهسازی این محور در دو قطعه شامل قطعه اول به طول ۱۶ کیلومتر و قطعه دوم به طول ۵.۲ کیلومتر بصورت پیمانی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها راه دسترسی به شهرستان اشنویه و پیرانشهر همچنین مرز تمرچین کوتاه‌تر و ایمن‌تر خواهد شد.

شکری با اعلام اینکه نزدیک به ۹۳ درصد خانوار روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه از راه آسفالته برخوردار هستند، عنوان کرد: این میزان، از متوسط کشوری ۱۰ درصد بالاتر بوده و از این حیث این شهرستان جزو رتبه‌های برتر استان و کشور است بطوری که از ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اشنویه ۶۶ روستا آسفالت شده و ۴ روستای باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول