اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لیگ برتر فوتبال بانوان/شکست همیاری آذربایجان‌غربی مقابل البرز

تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی در دیدار معوقه هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور با پذیرش یک گل مقابل میزبانش، هیات البرز شکست خورد.

لیگ برتر فوتبال بانوان/شکست همیاری آذربایجان‌غربی مقابل البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دیداری تماشایی روز جمعه 29 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب کرج بین 2 تیم همیاری ارومیه و هیات البرز برگزار شد.

در این مسابقه تلاش بازیکنان همیاری آذربایجان غربی به نتیجه نرسید در حالی که این تیم قعر جدولی برای برون رفت از بحران کنونی و رهایی از قعر جدول نیاز مبرم به برد در این دیدار داشت که این چنین نشد.

تیم هیات البرز با این برد، 17 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از ملوان به رده چهارم صعود کرد و همیاری آذربایجان غربی نیز با این شکست چهار امتیازی باقی ماند و جایگاه خود را در همان رده دهم جدول تثبیت کرد تا در ادامه کار برای بقا در لیگ برتر همچنان به آب و آتش بزند.

سرپرستی تیم همیاری ارومیه را افسانه هاشمی بر عهده دارد.

تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه چهارشنبه گذشته نیز در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 2 بر صفر مقابل کیان نیشابور شکست خورده بود.

بر اساس اعلام فدراسیون هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 13 روز چهارشنبه، چهارم اسفند، با انجام پنج دیدار به طور همزمان برگزار خواهد شد و تیم همیاری آذربایجان غربی با قرعه استراحت روبروست.

تیم های همیاری آذربایجان غربی، ملوان بندرانزلی، شهرداری سیرجان، زارع باتری سنندج، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، کیان نیشابور، خاتون بم، پالایش گاز ایلام، ملی پوشان شهرکرد و هیات البرز 11 تیم حاضر در رقابت های لیگ فوتبال بانوان کشور امسال هستند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول