اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شهرداری ارومیه پلی آفی شد، آذرباتری در قعر جدول ماند

تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی مقابل همنام گنبدی جواز حضور در پلی آف را کسب کرد اما آذرباتری از هورسان رامسر باخت و همچنان در قعر جدول باقی ماند.

شهرداری ارومیه پلی آفی شد، آذرباتری در قعر جدول ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 13 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری شد.

تیم شهرداری ارومیه که این هفته میهمان همنام گنبدی بود با نتیجه سه بر صفر با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۶ بر ۲۴ مقابل میزبان خود به برتری رسید.

در این دیدار که در مدت زمان یک ساعت و 31 دقیقه برگزار شد شهرداری ارومیه با این برد، چهاردهمین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن گرفت و صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شد.

علاوه بر سپاهان مدعی امروز همراه با شهرداری ارومیه تیم‌های پیکان تهران، مقاومت یزد و لبنیات هراز آمل نیز راهی پلی آف شدند.

خضراله ترابی و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به ترتیب ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند و محمد محبوب‌عشق‌دوست به همراه سیدمحمد موسوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر دیدار این هفته 2 تیم قعرنشین هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه در هفته بیست‌وسوم در شرایط تقریبا مساوی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده رامسر در سه ست پیاپی حریف ارومیه ای خود را از پیش رو برداشت.

خلیل یگانه‌مجد و حمید حق‌بین  به ترتیب ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند و علیرضا قریب به همراه مجتبی بیداریان قضاوت آن را بر عهده داشتند.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی ۲۹ ساله، مسن‌ترین بازیکن این تیم محمدعلی فلاح است که فقط ۲۵ سال دارد و این در حالی است که هشت نفر از ۱۹ بازیکن این تیم زیر ۲۰ سال هستند و بدون شک در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

یکشنبه هفته آینده ۱۷ بهمن ماه جاری در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر کشور تیم شهرداری ارومیه میزبان همنام ورامینی خود است و آذرباتری از مقاومت یزد پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول