اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انتخاب مدیران براساس تخصص و توانمندی آنها باشد

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو انتخاب مدیران متخصص است، گفت: انتخاب مدیران توانمند زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف سبب خواهد شد.

انتخاب مدیران براساس تخصص و توانمندی آنها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی توسط استاندار باید بر اساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری باشد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو انتخاب مدیران متخصص است، تصریح کرد: انتخاب مدیران توانمند زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف سبب خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رفع فقر و محرومیت دارد، افزود: استاندار جدید آذربایجان‌غربی نیز بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

قریشی بر برگزاری نمازهای جماعت در ادارات و مساجد تاکید کرد و گفت: عده‌ای به بهانه کرونا مساجد را تعطیل کرده‌اند در حالی که باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اقامه نماز در مساجد اقدام شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی یادآور شد: اقامه نماز در ادارات نیز مورد تاکید است و باید دستگاه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه ادارات نسبت به اقامه نماز در اول وقت اقدام کنند.

قریشی یادآور شد: روز 13 آبان را پیش‌رو داریم و باید برنامه‌ریزی خوبی جهت برپایی باشکوه این روز تاریخی انجام شود و دانش‌آموزان با چرایی نامگذاری این روز به نام روز دانش‌آموز،  بیش از پیش آشنا شوند.

وی به تفرقه افکنی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند با تفرقه افکنی، اتحاد بین مردم ایران را بر هم بزنند که ضرورت دارد تمام اقوام و ادیان این توطئه ها را شناسایی و با اتحاد و انسجام، تمام این توطئه‌ها را خنثی کنند.

امام جمعه ارومیه حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را مورد اشاره قرار داد و افزود: این اقدام یکی از ترفندهای دشمنان طی روزهای اخیر است که سبب شد جو روانی جامعه بهم بریزد ولی با درایت مسئولان و آگاهی مردم این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول