اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شناسایی و قطع انشعابات غیر مجازدر روستاهای شهرستان خوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در روستاهای شهرستان خوی و برخورد با متخلفان در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی در حال انجام است.

شناسایی و قطع انشعابات غیر مجازدر روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، یداله سلطانی اظهار داشت: اکیپ شناسایی انشعابات غیر مجاز شرکت جهت پیمایش در روستاهای شهرستان ، با اخذ دستور قضایی و با همراهی نیروی انتظامی، شناسایی انشعابات غیر مجاز را آغاز کرده است.

وی افزود : در این پیمایش خانه به خانه، مأموران شناسایی انشعابات غیر مجاز شرکت  توانستند ۹ فقره انشعاب آب غیر مجاز را  از اول تیرماه در روستاهای شهرستان شناسایی کنند.

سلطانی با بیان اینکه انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر در این مناطق می‌شود افزود: متأسفانه در یکی مناطق روستای عسگرآباد که منتهی به باغ شخصی می‌شد یک فقره انشعاب غیر مجاز که در مسیر این لوله، منازل و باغ  (به صورت شبانه روزی اقدام به آبیاری باغ ها نموده) انشعابات آب به صورت غیر مجاز از این لوله کشیده بودند، این امر باعث افت شدید آب مناطق پایین دست و ایجاد مشکل اصلی بی آبی در این روستا شده بود.

مدیرعامل شرکت بیان کرد: با شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در کمترین زمان ممکن، آب به پایین دست روستاها رسید و این امر رضایت روستاییان عزیز را در پی داشت.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب خوی پایش خانه به خانه را در مناطق ادامه خواهد داد و متخلفین توسط نماینده حقوقی شرکت، جهت برخورد قضایی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: انشعابات غیرمجاز تأثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع‌آوری کنیم.

مدیرعامل شرکت در پایان از مردم شریف خواست هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲ را به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول