اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کاهش ۳۵ درصدی تصادفات در محور ارومیه- مهاباد- میاندوآب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه راهسازی ارومیه-مهاباد-میاندوآب در توسعه و گسترش شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه تأثیرگذار است به شکلی که با افتتاح بخشی از این محور در سال گذشته آمار تصادفات جاده‌ای استان ۳۵ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۳۵ درصدی تصادفات در محور ارومیه- مهاباد- میاندوآب

سید محسن حمزه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پروژه راهسازی ارومیه-مهاباد-میاندوآب در توسعه و گسترش شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه تأثیرگذار است به شکلی که با افتتاح بخشی از این محور در سال گذشته آمار تصادفات جاده‌ای استان ۳۵ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته آمار تلفات جاده‌ای استان به تعداد ١۴۴ نفر کاهش یافته که علت اصلی آن افتتاح بخش‌های کلیدی از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ویژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب اعلام شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: تسریع در عملیات راه سازی از اولویت‌های این اداره کل بوده و بهبود وضعیت راه‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول