اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انتخابات شاخصه مردم سالاری دینی است

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: همانطور که بزرگان نظام تاکید کرده‌اند، اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آنها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات شاخصه بارز این مردم سالاری دینی است.

انتخابات شاخصه مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی‌اکبر گروسی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: همانطور که بزرگان نظام تاکید کرده‌اند اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آنها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قانون انتخابات از قوانین کامل و حاصل 40 سال حکومت‌داری اسلامی و مطابق با قوانین روز دنیاست و در حوزه انتخابات، کشور ما بیشترین تجربه را دارد و مردم سالاری دینی در کشور به نحو شایسته به نمایش گذاشته شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: وظایف همه نهادها و ارگان‌ها در قانون معین شده است و این جلسه برای کمک به برگزاری سلامت انتخابات هست.

گروسی تصریح کرد: برخی افراد برای پیروزی در انتخابات از هیچ رفتاری پرهیز نمی‌کنند و این ستاد وظیفه پیشگیری از رفتارهای غیرقانونی، غیراصولی و تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی را دارد و کار آن بیش‌تر جنبه نظارتی و ارشادی هست.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا در واقع نماینگر اقتدار ملی در سطح دنیاست پس باید علاوه بر سلامت انتخابات به مشارکت حداکثری مردم هم توجه ویژه کرد تا انتخاباتی شایسته و درخور شان کشور اسلامی و مردم برگزار و کاندیداهای شایسته انتخاب شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول