اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه ضرورت دارد پرورش آرتمیا در آذربایجان‌غربی با جدیت پیگیری شود، گفت: از حیث تولید محصولات کشاورزی بیشتر از سایر صنعت‌ها در تحریم هستیم اما با توفیقات و پیشرفت‌هایی که در بخش کشاورزی داشتیم، به خودکفایی رسیدیم.

ضرورت رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محسن درویشیان در جلسه بررسی پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب و اهدای مجوز حفر چاه به سرمایه گذاران آرتمیا، اظهار داشت : از حیث تولید محصولات کشاورزی بیشتر از سایر صنعت‌ها در تحریم هستیم اما با توفیقات و پیشرفت‌های حوزه تولیدی به نقطه خودکفایی رسیدیم.

وی افزود: کشور ما ظرفیت‌های کم نظیر و خدادادی بسیاری دارد که نمونه آن در کشورهای دیگر نیست اما بسیاری از این ظرفیت‌ها مغفول و بلا استفاده مانده‌اند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تفسیر قانون، قانونمندی و افزایش سرعت عمل، مشکلات پیش پا افتاده را بر طرف کنند.

درویشیان ادامه داد: در گذشته اگر با جدیت بیشتری به موضوع آرتمیا پرداخته می‌شد امروز ارزش صادرات این محصول بسیار روز افزون بوده و می‌تواند ارز عظیمی وارد کشور کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که موانع موجود در تولید آرتمیای آذربایجان‌غربی اعم از صدور مجوز و ارزیابی و مواردی از این دست هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول