اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

کشف ۷ فقره سرقت خودرو در مهاباد، توزیع یک‌هزار تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند در آذربایجان‌غربی ، راه اندازی دو پایگاه فوریت‌های پزشکی در محور خوی - رازی،برگزاری نمایشگاه لاله‌های سرخ در سردشت و اختصاص 100 هکتار از زمین‌های کشاورزی میاندوآب به تولید انواع نهال اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در ۲۴ساعت گذشته را اینجا مشاهده می‌کنید:

کشف ۷ فقره سرقت خودرو در مهاباد

 سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی و هماهنگی و اجرای طرح ضربتی، سه سارق خودرو دستگیر و به هفت فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مهاباد به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ارزش اموال سرقتی کشف شده به میزان تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است.

توزیع یک‌هزار تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند در آذربایجان‌غربی 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار دستگاه تبلت در راستای ارائه آموزش مجازی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این امر در راستای اجرای گام دوم تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان تحت حمایت اجرایی می‌شود.

راه اندازی دو پایگاه فوریت‌های پزشکی در محور خوی - رازی

فرماندار خوی گفت: دو پایگاه فوریت‌های پزشکی در محورترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: این پایگاه‌های شامل پایگاه قیله لیق و قطور است که در مجموع در 300 متر مربع احداث شده اند و هدف از ساخت این واحدها تسریع در امداد رسانی در این محور بین المللی است و برای ساخت این پایگاه‌ها 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

برگزاری نمایشگاه لاله‌های سرخ در سردشت

فرماندار سردشت گفت: در راستای ترویج غنی فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی دلاور مردی ها و ایستادگی‌ها نمایشگاه عکس و پوستر شهدای دوران دفاع مقدس، شهدا و جانبازان شیمیایی تحت عنوان لاله های سرخ سردشت برپاشده است.

وی افزود: این شهرستان در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  847 شهید والا مقام ، 119 شهید شیمیایی ، بیش از 2 هزار جانباز و 161 آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 

اختصاص 100 هکتار از زمین‌های کشاورزی میاندوآب به تولید انواع  نهال

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به فعالیت ۱۶۷ نهالستان در این شهرستان گفت: ۱۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به تولید انواع نهال‌های مثمر و غیرمثمر اختصاص دارد.

وی افزود: این شهرستان سالانه با تولید ۱۰ میلیون اصله نهال یکی از قطب‌های تولید نهال در کشور بوده و دارای برند ملی و منطقه‌ای در این زمینه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول