اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در24 ساعت گذشته

آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای بوکان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، جریمه 16 میلیارد تومانی دو شرکت صادراتی در ماکو،ترانزیت بیش از ۵۲ هزار تن فرآورده دامی از مرز بازرگان، منتفی شدن برگزاری مسابقات جام جهانی هاکی در ارومیه، بازگشایی مدارس آذربایجان‌غربی با ۲۰ درصد ظرفیت و برگزاری مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در ارومیه در هاله‌ای از ابهام اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در24  ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده می‌کنید:

آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای بوکان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: گازرسانی به روستاهای بوکان در قالب ۱۴ روستای محور "کانی رش" و پنج روستای محور "جمبوغه" اجرا می‌شود وگازرسانی به پنج روستای محور "جمبوغه" نیز شامل  ۳۴۴ خانوار است که برای بهره‌مندی آنان از گاز، ۲۷ هزار و ۱۷۲ متر شبکه‌گذاری و نصب ‌۳۷۰ انشعاب گاز پیش‌بینی شده و برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع به ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

جریمه 16 میلیارد تومانی دو شرکت صادراتی در ماکو

فرماندار ماکو گفت:دو شرکت صادراتی به علت صادرات غیر قانونی فرآورده های پتروشیمی به پرداخت 160 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، این شرکت‌ها در قالب صادرات اقدام به خروج غیر قانونی مواد نفتی می‌کردند که با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی شدند و این شرکت‌ها علاوه  بر محکوم شدن به جزای نقدی توسط تعزیرات حکومتی،  از فعالیت‌های اقتصادی هم منع شدند.

ترانزیت بیش از ۵۲ هزار تن فرآورده دامی از مرز بازرگان

سرپرست اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی از بازدیدهای بهداشتی و صدورگواهی ترانزیتی برای جابجایی بیش از ۵۲ هزار تن انواع فرآورده های دامی به طریق ترانزیت بین کشوری از طریق قرنطینه مرزی بازرگان خبر داد.

منتفی شدن برگزاری مسابقات جام جهانی هاکی در ارومیه 

رییس هیات هاکی آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه برگزاری مسابقات جام جهانی هاکی در ارومیه منتفی شد در این راستا میزبانی این رقابت‌ها که قرار بود در دی ماه امسال در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شود، به علت همزمانی مسابقات هاکی آقایان و بانوان بهکشور بلژیک واگذار شد.

بازگشایی مدارس آذربایجان‌غربی با ۲۰ درصد ظرفیت

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: از ۱۵ شهریور همه مدارس سطح استان با رعایت شیوه نامه‌های سخت‌گیرانه و فاصله‌گذاری اجتماعی با ظرفیت ۲۰ درصد دانش‌آموزان بازگشایی می‌شوند.

برگزاری مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در ارومیه در هاله‌ای از ابهام

رییس هیئت کشتی آذربایجان ‌غربی با اشاره به بیماری کرونا گفت: پس از برگزاری لیگ برتر ایران اعلام می‌شود که در تاریخ مشخصی لیگ کشتی باشگاه‌های جهان در ارومیه برگزار می‌شود یا نمی‌شود و با توجه به اینکه لیگ کشوری کشتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ستاد کرونا مجوزی برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران نداده است، به همین سبب اگر قرار بر برگزاری مسابقات لیگ باشگاه‌های جهان باشد، باید لیگ کشتی کشورمان برگزار و تیم‌های برتر مشخص شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول