اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ابراز نارضایتی استاندار آذربایجان‌غربی از روند احداث واحدهای مسکونی زلزله زده قطور

استاندار آذربایجان غربی با ابراز نارضایتی از روند احداث واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان قطور خوی گفت: اگر چه اقدامات خوبی انجام گرفته اما به هیچ وجه رضایت بخش نیست و گلایه های مردم در خصوص تعلل در روند ساخت واحدهای مسکونی درست است.

ابراز نارضایتی استاندار آذربایجان‌غربی از روند احداث واحدهای مسکونی زلزله زده قطور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدمهدی شهریاری  به همراه جمعی از مدیران استانی در بازدیدی ۵ ساعته از مناطق زلزله زده قطور خوی ضمن شنیدن درخواست ها و دغدغه های مردم زلزله زده اظهار داشت: با وجود تلاشهای انجام گرفته ولی عواملی چون کرونا و تعلل برخی دستگاه های اجرائی از جمله شرکت بیمه، روند بازسازی مناطق زلزله زده مطابق برنامه ریزی ها به پیش نمی رود.

وی با انتقاد از کوتاهی شرکت بیمه در انجام تعهدات مورد توافق تصریح کرد: انتظار داریم شرکت بیمه در اجرای تعهدات خود و پرداخت خسارت درست و کامل به واحدهای مسکونی زلزله زده اهتمام جدی داشته باشد در غیر اینصورت به محاکم قضایی شکایت خواهیم کرد.

وی گفت: مردم مناطق زلزله زده به اندازه کافی دچار سختی و مشکل شده اند و این وظیفه دستگاههای اجرایی مسئول است که دسترسی مردم به ملزومات ساخت واحدهای مسکونی را تسهیل نمایند.

شهریاری به بنیاد مسکن و فرمانداری خوی دستور داد تا هر چه سریعتر در خصوص سرعت بخشی به روند احداث و هماهنگی های بانکی برای پرداخت تسهیلات بازسازی و معیشتی اقدام نمایند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و بانوان سالمند بدون سرپرست را خواستار شد و افزود: فرمانداری باید نسبت به شناسایی و معرفی این افراد به نهادهای حمایتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول