اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش 46 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: میزان ورودی پرونده‌ها در بخش قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ۴۶ درصد رشد یافته است.

افزایش 46 درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی

محمد اقوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: میزان پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی به طور کلی ۲۱ درصد افزایش داشته، که در بخش کالا و خدمات ۲۵ درصد در بخش بهداشت ۱۶ درصد و در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: پرونده‌های وارده در 9ماه امسال به میزان ۱۹هزار۶۶فقره است که از این میزان به 19 هزار و 16 فقره رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی افزود: در بخش کالا و خدمات ۱۲هزار۳۶۷ فقره پرونده وارده وجود داشت که از این میزان، ۱۲هزار و ۳۳۵ فقره مختومه شده و در بخش بهداشت ۵۸۳ فقره وارده داشتیم که ۵۸۳ فقره نیز مختومه شده است.

اقوامی ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۶ هزار و ۱۱۶ فقره وارد داشتیم که ۶هزار ۹۸ فقره مختومه شد.

وی اذعان کرد: کل محکومیت های صادره از شعب این اداره کل در ۳ بخش 2هزار و 308 میلیارد و 806میلیون و 790 هزار و 334 ریال است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته۹۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد: در بخش کالا و خدمات 307میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و 841 ریال و در بخش بهداشت، دارو درمان 4 میلیارد،265 میلیون و 638 هزار و 220 ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز یک هزار و 996 میلیارد و 602 میلیون و 577 هزار و 273 ریال افزایش داشته است.

اقوامی تصریح کرد: بیشترین فراوانی تخلفات اعلامی به ترتیب از سوی ضابطین شامل عدم درج قیمت با ۴هزارو۳۵۲ فقره، گرانفروشی با ۲هزار و۶۶۲ فقره، تقلب با ۸۷۷ فقره و کم فروشی با یک هزار و۳۹۵ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با ۷۰۷ فقره و عدم صدور فاکتور با ۹۴۱ فقره و تداخل صنفی ۱۷۴ فقره عرضه خارج از شبکه ۲۱۸ فقره و ضرر و زیان وارده به اشخاص ۷۵ مورد اعلام شده است .

 

انتهای پیام/ 61022/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول