اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مسلمانان هیچ‌گاه در مقابل دشمن تسلیم نشوند

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام میان مسلمانان گفت: مسلمانان نباید در برابر دشمن تسلیم شده بلکه باید همواره در مقابل آنها ایستادگی کنند.

مسلمانان هیچ‌گاه در مقابل دشمن تسلیم نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس در ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و با اشاره به تاثیر روزه بر انسان افزود: روزه عطوفت انسان را در برابر همنوع خود بیشتر می‌کند چون اراده انسان نسبت به کمک به فقرا افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: روزه‌داری سبب می‌شود که انسان در زمان قحطی یا خشکسالی بتواند مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و در این رابطه، همه عبادات در اسلام، وحدت را می‌رسانند و علاوه بر آن روزه باعث می‌شود که وحدت میان مسلمانان افزایش یابد.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام میان مسلمانان اظهار کرد: مسلمانان نباید در برابر دشمن تسلیم شده بلکه باید همواره در مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: وظیفه مسلمانی بر این است که اجازه تسلط دشمن را بر خود نداده و علاوه بر آن مسلمانان باید از حقوق یکدیگر حمایت کنند و همواره در میدان بوده و آن را برای جولان دشمن خالی نگذارند.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول