دیتاسنتر های افرانت و چند تای دیگه به اینترنت بین الملل وصل هستن...کانفیگ های یک میلیونی برای اتصال موجوده...نزدیک به چند صد هزار سیم سفید فعال عه...نزدیک به یک میلیون نفر به نت بین الملل متصل هستن...بحث حمله سایبری و اینا نیستبحث بحث رانت و تبعیض عه...
00:17 - 21 فروردین 1405




1 پاسخ

@user17560558511821 فروردین 1405
در پاسخ به
به قول یه دوستی میگفت نت گران تر شده همین هر چند اینم موقتی هس #اینترنت