@Free_thought22 اردیبهشت 1405گفتم که حرکت اروپایی ها واسه ابراز وجود نمایشی است.لیکن با تشر ایران و این حرفایی که الان زدن همون ابراز وجود نمایشی رو هم تا حدود بالایی خراب کردن😆چاره ای ندارن، هیچ چاره ای جز قبول حاکمیت ایران بر تنگه و پرداخت عوارض عبور.لیکن میخان تا وقتی ذخایر نفت دارن، طول بدن.آخه نمیخان ایران قوی باشه
@Muslem22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآینده جلوی چشمان ماست، ممکنه درگیری کوچکی دوباره شکل بگیره ولی ترامپ اگه بخواد جمهوری اسلامی کامل شکست بده باید کل منطقه و بخش زیادی از ارتش خودش زیر تیغ ببره و یک تاجر غربی هیچوقت اینکار نمیکنه،نباید بترسیم
@naser9222 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحرف و عمل این آنگلوساکسون ها یکی نیست نباید به این طایفه استعمارگر اعتماد کرد
@shadmanonline22 اردیبهشت 1405در پاسخ به«هرگز قصد اعزام نیرو برای بازگشایی تنگه هرمز را نداشته است و خمه چیز با ایران هماهنگ میشود» یک غلط نمره شما: 19....! کلمه متن خبر را اصلاح کنید
@PyameEdalat22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبحران تنگه هرمز برای آمریکابستن تنگه هرمز را به عنوان یک عمل تهاجمی نبینید. این اقدام، واکنشی است به تهدیدات وجودی و تجاوز دشمن. وقتی مرزهای امنیتی ما زیر سوال میرود، دفاع از آن، وظیفهای اخلاقی و قانونی است، نه یک جنایت. ما جلاد نیستیم، مدافعان خاکمان هستیم. تحولات اخیر در آرایش نظامی آمریکا در …نمایش بیشتر
@IranianResearcher22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیادمان نرفته که فرانسه در روزهای مذاکرات برجام پلیس بد اسرائیلی بود و انواع کارشکنی ها را اجرا می کرد...حتی کینه ی خیانت ناپلئون را هم به دل داریم!!از خیانتشان شگفت زده نمی شویم!
@NewIran22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتقدیر و تشکرتشکر از تدابیر اتخاذشده برای مدیریت فضای اینترنت
از کلیه مسئولین گرامی که با قطع اینترنت بینالملل در ایام جنگ سوم باعث جریانات مثبت شدند کمال تشکر را دارم . اول اینکه با قطع اینترنت حداقل باعث شد خانوادهها که امکان کنترل اینترنت فرزندان و جوانان را نداشتند بطور قهری از مضرات اینترنت به دور باشند . دوم وقتی اینترنت پرو به کاربران داده شود میتوانند با قیمت جهانی به سطح جهانی وصل شوند. این اینترنت که کاربران داخلی استفاده میکنند با قیمت یارانهای است. لذا اگر کاربری بخواهد با اینترنت یارانهای داخلی بخواهد محتوای غیر کنترل شده بینالمللی را ببیند عدالت نیست . با فعال شدن اینترنت پرو اگر واقعاً کاربری به اینترنت بینالمللی نیاز دارد و درآمد بینالمللی دارد چه بهتر که هزینه آن را خودش پرداخت کند و از طریق یارانه به عهده همه جامعه نباشد . سوم با قطع اینترنت جهانی و تعادل بین هزینه اینترنت داخلی و خارجی ؛ تولید محتوای داخلی افزایش پیدا نمیکند زمینه رشد پلتفرمهای داخلی و محتوای آنها افزایش پیدا میکند. چهارم یکی از بزرگترین مشاغل امروز در جهان تولید محتوای مجازی مانند آموزش و فیلم و مانند آن است . به دلیل عدم کنترل پلفرم های خارجی ؛ به راحتی محتوای تولید شده بدون در تظر گرفتن حقوق مولف منتشر میشد . با وجود اینترنت پرو و عدم سهل الوصول بودن دسترسی به محتوای منتشر شده در آن بدون رعایت حقوق تولید کننده ؛ زمینه رشد محتوا سازی خواهد شد .یعنی دیگر حتی اگر محتوی تولید شده در پلتفرمهای خارجی منتشر بشود برای کاربر داخلی از نظر قیمت مناسب نخواهد بود محتوی تولیدی را با اینترنت پرو دریافت کند و به سمت خرید محتوی تولید داخل خواهد رفت . این یعنی درآمد بیشتر برای تولید کننده محتوا مانند مدرسان و فیلم سازان و.... البته هر تغییر همیشه موافقان و مخالفان خودش را دارد و این تشکر به معنای تایید شیوه اجرای کنونی نیست ولی در مجموع هر تغییری میتواند در زمان اجرا نارضایتی داشته باشد .با اصلاح صحیح هر تغییر و اجرای مناسب و با توضیح مناسب میتوان باعث اقناع جامعه شد. قطع اینترنت یک ضرورت بود که شاید با اصلاح شیوه قطع آن ؛ سبب تحول بزرگی بشود .
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@hamed_am22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین است قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که به برکت شهدا بدست آمده.❤️❤️❤️❤️❤️
@PyameEdalat22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر ایرانیان یک روح ایرانی و یک تفکر مذهبی شیعی وجود دارد که وقتی این دو مؤلفه با همدیگر تلفیق میشوند هویتی ساخته میشود که تحت عنوان ایرانی میشناسیم. این شخصیت حاضر است برای آرمانش جان دهد. حاضر است برای وطنش فداکاری کند. حاضر تهدیدها را تبدیل به فرصت و حماسه کند. مهمترین دستاوردی که ما در این م…نمایش بیشتر
@zaman8722 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر کل زر زیاد میزننبتونن حمله های تروریستی انجام میدنقدرت ما رو ببینن و نتونن هم زر زر می کنن و بادی به هر جهت میشندر کل برده ی آمریکا هستن و دشمن مردم و کشور و غیر قابل اعتماد
@poyan136922 اردیبهشت 1405🔻وقتی جهان در دوره گذار و تغییر هژمون قرار دارد🔻تنها معادله قدرت قواعد و قوانین دنیای آتی رو تعیین میکند.🔻«هرمز»ابزار اعمال جایگاه و قدرت ماستچه فرانسه ،چه انگلیس یا حتی چین و..هیچکس نه حق داره و نباید بتونه این اهرم رو از دست ما خارج کند، به هرقیمتیدراین موضوع تعارفات سیاسی رو هم کنار بگذا…نمایش بیشتر
@al_aghsa22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاروپا در حد درگیری با ایران نیست،اینا تو اوکراین تپیدن ،و از دور هارت پورت میکنن، در هر صورت اعزام ناوگانش به منطقه یعنی اعلام جنگ و هدف مشروع بودن این ناوگان
@user17685776605022 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدیپلماسی ایران خیلی منفعل است. ایران باید روابط خود با اروپا را مستحکم کند و به اروپا برای ایجاد نظم جدید جهانی چراغ سبز نشان دهد ایران باید قدرت و خطر تخریبگر اسراییل را به اروپا گوشزد کند که اسراییل می تواند خطر بالقوه برای اروپا باشد نه ایران
@Ba30iji22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتقدیر و تشکرکنترل تنگه هرمز؛ برگ برنده ایران در جهان
کشور عزیزمان ایران با داشتن قدمتی بیش از ۳ هزار سال و موقعیتی جغرافیایی خاص و منحصربهفرد، تا چند ماه اخیر از ظرفیتهای راهبردی خود بهصورت کامل بهرهمند نبود. اما پس از جنگ تحمیلی سوم، کشورمان از حالت صرفاً تدافعی خارج شد و با در دست گرفتن و کنترل تنگه هرمز، یعنی گلوگاه اقتصادی و انرژی جهان، قدرت خود را نه تنها به منطقه بلکه به جهان نشان داد. این اقدام باعث شد ایران به عنوان یک ابرقدرت نوظهور مطرح شود و علاوه بر درآمدزایی از این تنگه و کنترل کشتیرانی بینالمللی، بتواند در برابر قدرتهای بزرگ جهان قد علم کند. در نهایت برای جهانیان ثابت شد که در اختیار داشتن یک گذرگاه راهبردی و اثرگذاری آن، میتواند حتی فراتر از داشتن بمب اتم باشد. و این سربلندی را مدیون خون شهدای سه جنگ تحمیلی علیه کشورمان هستیم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Chelsea22 اردیبهشت 1405در پاسخ بهولی کاری که مکرون و استارمردرواقعیت عمل میکندمتفاوت است.فرانسه وانگلیس با ناوشکن جنگی که به دریای سرخ اعزام کردند،این دو کشور به نمایندگی قدرتهای غربی با ۴۰ ملیت دیگر درپی تشکیل اعتلاف جهانی برای آزادسازی تنگه هستند،استارمر گفت: از دیپلماسی به عملیات نظامی عملی بر میگردیم.باعوارضی تنگه هم مخالفند.